3 Ağustos 2010 Salı

Su

Su içmek maalesef benim için eziyet gibi :( Su içmemenin sağlıksız olduğunu bilip te içememek!! Ne kadar çabalasam da günde 3 bardaktan yukarı çıkamıyorum. İşte bu sebeple de sürekli kendimce yöntemler geliştirmeye çalışıyorum :)

Geçenlerde aşağıda da görebileceğiniz sürahiyi buldum ve çok beğenerek satın aldım. Bildiğimiz 16lt plastik damacanaların minyatür versiyonu olan bu cam sürahi, tam 2 litre kapasiteli!! Yani hergün şişenin dibini görsem oldu bu iş :)

Hırs yaptım!


Bir de bardağıma dilimlediğim limonları atıyorum ooohhh lezzetine diyecek yok. Tercihe göre taze nane yaprakları da eklenebilir.

Benim gibi su içme sorunu olanlara duyurulur...

5 yorum:

  1. Merhaba!

    Ben de su içmek için nane,limon,bodrum mandalinası tercih edenlerdenim. Ayrıca bir de http://sutumesarellemekarisma.blogspot.com/2010/07/salamonata.html boyle bir tarifim var. Umarım beğenirsiniz.

    Afiyet olsun,

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Özge,

    Gectiğimiz 2 hafta Çeşmedeydim ve Alaçatı pazarından yeşil mandalinaları aldım :)Kesin bu şekilde de deneyeceğim :)

    Bu arada sanırım ortak bir arkadaşımız varmış :)

    Sevgiler

    Pınar

    YanıtlaSil
  3. selam,

    ben de su içemeyengillerdenim ben de ama maalesef limonlu falan da içemiyorum, elime bir şişe alıp gün boyu dolaşıyorum...

    YanıtlaSil
  4. pınarından sayfasından aldığım linkle buraya yönlendim ve iyi ki geldim:) harika bi sayfanız var..

    YanıtlaSil
  5. - Moonliiin, denemediğim yöntem kalmadı benim de :) bakalım bu yöntem işe yarayacak gibi :)))

    - Zeynep,sayfamı beğendiğin için çok teşekkür ederim:)

    Sevgiler

    Pınar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...