30 Eylül 2010 Perşembe

Lavanta mı dediniz? Evet, evet... Çok severim, hatta bayılırım...

Bu yüzden salondan, mutfağa, balkondan, banyoya kadar evin her yerinde lavanta esintileri hakim :)

Yeni ölen lavantamın yerine Çeşme'den gelen yenisini ektim. Gidip gelip ne zaman çiçek açar diye bakıyorum ...


Yemek hazırlarken ellerim yanmasın diye lavanta desenli fırın eldivenimden vaz geçemiyorum...


Zeytin VS.'den aldığım lavanta kolonyasını her sabah bayıla bayıla kullanıyorum...


Çeşme'de bahçeden topladığım lavantaları minik minik keselere koyup çamaşır çekmecelerine koyup her açışımda mis lavanta kokusunu içime çekiyorum...

Sabunlarımı, gittiğim gördüğüm farklı farklı yerlerden alıyorum, koleksiyonuma ekliyorum...


Ve son olarak Watson's'dan aldığım dinlendirici ve nemlendirici yüz maskesini kullanmak için sabırsızlanıyorum :)


Peki yaz siz?

Siz de, benim gibi lavanta severlerden misiniz? ;)

1 yorum:

  1. nekadar çok lavanta, ben de çok severim mutfak bezlerime ve keselerime hakim benim şimdilik:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...